İçerik Üretimi ve Yönetimine Özel Önem Veriyoruz...

Saygıdeğer mensuplarımız,

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğümüz tarafından hazırlanan e-bültenimizin ilk sayısı çok büyük bir ilgiyle karşılandı. İlgi gösteren, takdir eden, öneri sunan, eleştirilerini bizlere bildirme lütfunda bulunan herkese şükranlarımızı sunuyoruz.

Üniversitemizin araştırma kapasitesine, öğretim elemanlarımızın başarılarına, öğrencilerimizin eğitim, kültür, sanat ve spor alanlarındaki çabalarına odaklanmayı öncelikli görevimiz bildik. Bu konulardaki çalışmalarımızı yoğunlaştırınca, bu başarıları haber yapıp üniversitemizin web sayfasında düzenli ve kapsamlı şekilde yayınlamaya başlayınca, ayrıca sosyal medya hesaplarımızdan üniversitemizin bu müthiş kapasitesini görünür kılmaya özel önem verince; ortaya keyif veren, hepimizi mutlu eden bir etkileşim tablosu çıktı.

İstanbul Üniversitesi’nin web sayfası haftalık ortalama 50 bin kişi tarafından ziyaret edilmeye başlandı. İngilizce web sayfamızı da sıklıkla güncellemeye başladık, oradaki ziyaretçi trafiğimiz de haftalık 11 bin kişiye ulaştı. İstanbul Üniversitesi sosyal medya kullanımı açısından çok önemli bir başarıya imza atarak Türkiye’nin en etkili 100 markası arasına girdi. Bu başarıların bizler çok çalıştıkça, ürettikçe, doğru işler yaptıkça artarak devam edeceğine yürekten inanıyoruz.

En önem verdiğimiz konu, değerli ve anlamlı içerikler üretmek ve bunları etkili şekilde yönetmek... Kurumsal İletişim Koordinatörlüğümüzde çoğu öğrencimiz olan, üniversitesine gönülden bağlı, genç ve dinamik bir ekiple çalışıyoruz. Şimdiye kadar yaptıkları çalışmalarda üstün başarı gösterdiler, huzurunuzda hepsini kutluyor, tebrik ediyoruz. Amatör ruhlu bu gençlerimiz deneyim kazandıkça, üniversitemizin itibar ve saygınlığına yaptıkları katkı artacak, dijital dünyadaki yerimiz daha da sağlamlaşacak.

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğümüz, Üniversitemizin siz değerli mensuplarının her türlü katkı, öneri ve eleştirilerine açık... Amacımız el birliği ile Üniversitemizi çok daha iyi yerlere taşımak, insanlığa sunduğu katma değeri daha da artırmak. Bunun tek yolunun da çalışmak, çok daha fazla çalışmaktan geçtiğini ise hiçbir zaman aklımızdan çıkartmıyoruz.

İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü

E-bültene ulaşmak için lütfen tıklayınız.

PDF versiyonuna ulaşmak için lütfen tıklayınız.