Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü Üniversitemizin İtibarına Odaklanacak

İstanbul Üniversitesi Senatosu’nun 10 Ekim 2019 tarihli kararıyla kurulan Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, yine Senatomuzun kabul ettiği yönerge çerçevesinde faaliyetlerini yürütecek.

Koordinatörlüğümüz, üniversitemizin itibarının, saygınlığının ve kamuoyundaki algısının daha da güçlendirilmesi ve geliştirilmesi konularında yoğun çalışmalar yapacak.

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü’nün yapılanması şu birimlerden oluşmaktadır;
-Halkla İlişkiler ve Tanıtım Birimi
-Medya İlişkileri Birimi
-Dijital Medya ve Web Birimi
-Görsel İletişim Tasarımı Birimi
-İçerik Üretimi ve Yönetimi Birimi
-Dış İlişkiler ve Protokol Birimi
-Aday Öğrenci ve Mezunlarla İlişkiler Birimi

Her birimin görev alanları ve sorumlulukları yönergemizde tanımlanmış olup, yapılacak tüm çalışmalar bütünleşik iletişim yönetimi çerçevesinde ele alınarak sürdürülebilir olmasına özen gösterilecek. 

Ayrıca Üniversitemizin her biriminde “İletişim Temsilcileri” belirlenecek, böylece her birimin kendi kurumsal iletişim yönetimini yapabilir olması hedeflenecektir.

Koordinatörlüğümüz bünyesinde iletişim temsilcileri ve koordinatörden oluşan “Koordinasyon Kurulu” da bulunacak ve düzenli aralıklarla toplanılarak stratejik iletişim yönetiminin yol haritası birlikte belirlenecek.


Yeni yapılanma ve dinamik ekip..

Üniversitemiz Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü; kurulan yeni yapı ile birlikte yeni bir ekip de oluşturdu. Yeni ekip üniversitemizin iletişim yönetimi bakımından önceliklerini belirlemek ve yapılacakları planlamak için kolları sıvadı. Koordinatörlük, üniversitemizin hem çalışanlarının, hem de paydaşlarının mutluluğu için elinden gelenin en iyisini yapmak için çalışmalarına hız verdi.